Sunday 16 September 2007

Laatste keer in Nederlands

De afgelopen dagen is Gus van Sant, regisseur van o.a. Elephant, Good Will Hunting en Last Days al vaak ter sprake gekomen in m'n gesprekken met Clemente en Marion. Ik zit nu met m'n gele T-shirt aan, die ik gekocht heb in Barcelona en een van de hoofdpersonages in Elephant, draagt. Vandaag is de dag van onze presentaties. ik houd de mijne over de filmische representatie van genocide en Clemente over Elephant. Dus we dachten laat ik het shirt aandoen voor de support. Gisteren laatste keer een lecture gevolgd die hoorde bij onze cursus. Ook zijn we met een groepje naar Park wood gegaan om te kijken of we de sleutel al konden krijgen. Dat is niet gelukt, alleen wel Sandra en Nicholas, maar net als Marina die haar sleutel al had, hebben zij de duurdere kamers en die zijn nog helemaal nieuws. We zijn er dus even langs geweest. het is net de Ikea. Echt schoon. Zij hebben ook prive badkamer. De rest, waaronder ik zit in een minder luxe huisje. Maar ja Sandra vertelde al dat ze er zelf ook niet al te blij over was, want het kost alleen maar meer geld. Die avond weer met z'n allen gegeten op de 'French corridor'. Alle Franse meisjes zitten daar, behalve Marina, want zij komt uit Kroatie. Bijna geen plek om te zitten. Ik nog m'n kopje meegenomen om wat thee te drinken. Mijn waterkoker is vies, dus is Marion even thee gaan zetten. Vervolgens heb ik bij Clemente zijn filmpje bekeken. Ik had al eerder gevraagd of ie al eens een filmpje had gemaakt. Het was echt onwijs cool en ziet er heel professioneel uit...

1 comment:

susy said...

This is not Engels